فروشگاه جامع خرید پروژه و مقاله آماده دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 184
  • بازدید دیروز : 319
  • بازدید کل : 2977946

آمار بازدید سایت

پیوند ها

140 - دانلود پروپوزال و پیشینه تحقیق با موضوع بررسی جایگاه چت روم ها و تاثیر چت روم ها بر روابط بين افراد و جوانان


فرمت فایل: ورد Word و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 124

 

 

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول(كليات)

مقدمه 2

بیان مسئله 3

اهداف تحقیق 5

سؤالات ویژه 6

فرضیه ها 7

تعاریف واژه ها و اصطلاحات 7

ابزارها 8

فصل دوم(پيشينه تحقيق)

چت 10

چت و روابط دختر و پسر14

اعتياد و اينترنت16

ارتباطات از قديم تا به حال22

چت و چت بازي26

حضور جوانان در چت31

آدم ها و اعتيادها 44

اشك ها و لبخندها 45

شب تا صبح انلاين 47

چت چيست،اتاقهاي چت كدامند 52

سابقه چت در ايران 52

نظر سنجي 53

كاربردهاي صحيح چت56

خرده فرهنگها در جامعه با شبکه های اینترنتی 61

نگاهی گذرا به رویکرد جوانان غربی به چت 62

3نکته مهم در چت کردن66

فهرست مطالب

عنوان صفحه

گفتگو در اتاقهای مجازی77

لذت چت 93

هیجان و خلاقیت 94

خانواده ی ایرانی و راه سوم گیدنز 96

جوانان ایرانی در جامعه در ورای پرسشنامه 101

واقعیتهای منفی 102

تحقيقات دانشگاهي 103

اینترنت وتحصیل 104

ارتباط گسيخته با جامعه105

نسل سوخته 105

فصل سوم (روش تحقيق)

روش تحقيق 109

جامعه مورد مطالعه 109

حجم نمونه 110

ابزارهاي جمع آوري اطلاعات 111

روش آماري 113

 

 

 

فصل اول

كليات

 

 

مقدمه

ارتباط بین انسانها همواره از نیازهای اساسی وکارکرد های حیاتی انسان در طول تاریخ وموجودیت او بوده است اگر فرض کنیمارتباط بین فرزند ومادر پدر وکودک وائضای خانواده ونیز افراد بامحیط پیرامون واشیائ وغیره برقرار نمی شد چه اتفاقی می افتاد ؟

اصولا زندگی چه مفهومی میداشت ؟ وبشر نیازهای خود را چگونه برطرف می کرد ؟ اما در طول تاریخ در راستای تحولات علوم وفنون وگذر انسان از دوران بدویت و دوران حجر و دوران اهن وغیره شاخصهای ارتباطی نیز متحول گردیده است .

زمانی ارسال خبر بوسیله دود یا کبوتر یا پیک صورت می گرفت و امروزه دستگاه های پیچیده دیجیتالی و مخابراتی میلیلردها خبر و اطلاعات را در اسرع وقت با دقت فراوان مثلا در مورد صورت حسابهای کلان تجاری از غرب به شرق جهان ارسال می دارند .

و روابط دیگر فرهنگی هنری وورزشی وتجاری .... که در بطن خود نوعی ارتباط تلقی می گردد .

اما جدیدا پس از فراگیر شدن وگسترش کامپیوتر در جهان وارتباط اینترنتی افراد با دیگرند نوع جدیدی ارتباط به نام چت chat معمولا در میان جوانان متداول شده است در نگاه اول ارتباط چتی یک ارتباط نا بهنجار جنسی در میان مسئولین و خانواده ها تلقی میشود .

اما اگر به همه ی جوانب ان و رویکرد های ان دقت کنیم همه ی فرایند چت ارتباط نا معقول ونامحسوس جنسی نیست بلکه میتواند شامل ارتباط علمی ، اقتصادی ، تبادل افکار و نظرات و استفاده افراده منزوی که از رویارویی مستقیم ناتوان هستند منشأ ارتباطات مفید شود.

در این تحقیق کوتاه که د 5 فصل تنظیم شده است ضمن بیان مسئله فوق و اهمیت و اهداف آن و نیز بیان سؤالات ویژه وتعریف متغیرها و واژه ها درفصل اول به بیان کلی و تاریخی و تحقیقی و امروزی چت از مناظر گوناگون پرداخته ایم که در فصل دوم به صورت مشروح بیان شده است .

و در فصل سوم با بیان روش تحقیق با برآورد آماری داده ها از استاده کنندگان چت پرداخته ایم

«بیان مسئله »

موضوع ارتباط و نوع ارتباط چت در میان جونانو کاربران کامپیوتر و اینترنتی در دهه اخیر که به سرعت و شدت در میان جوانان و کارران تسری و شیوع پیداه کرده است ، در برخی از وقایع و مواقع باعث نگرانی خانواده ها و مربیان و سئوالات شده است . زیرا در نگاه و نگرش اول چت مفهوم غیر اخلاقی و ضد اخلاقی و حتی جنسی و روابط شفاهی و نامعقول جنسی کاربران برداشت می شود . و برآیند این نگرش و نگاه باعث حساسیت بیش از حد خود جوانان و نوجوانان و کاربران در کاربا اینترنت و کامپیوتر شده است. تا آنجا که خانواده از استفاده و خرید فناوری کامپیوتر در منازل خوداری می کنند و با این دلیل که کامپیوتر و اینترنت بدآموزی دارد و باعث انحراف اخلاقی و فاصله گرفتن آنها از اخلاقیات و ارزش ها و هنجارهای سنتی و عقیدتی می شود . هر چند این تفکر در مورد همه ی خانواده ها صادق نیست.

حال در بیان مصئه هدف این است که روشن کنیم که اصولاً مبانی و اصول چت برچه چیزهایی استوار است !

وچت خواهان وچت گران وچت نمایان چه کسانی هستند؛و محتوی چت شامل چه موارد و شاخص هایی ایت ؟ و دورنما و فضای چت در میان جوانان و نوجوانان چه بخش هایی است و چت خوب و چت بد و چت هنجار و چ ناهنجار در چه مواردی در ایران تعریف می شود!راههای اصلاح و بهینه کردن چت چگونه است ؟و فیلترهای فنی و علمی و بازدارنه را چگونه می توان اعمال کرد ؟

و تاکنون چه تحقیقات و مطالعات در این زمینه صورت گرفته است ؟ و نتایج حاصله شامل چه مواردی و در مقایسه با جهان ایران در چه رتبه ای قرار دارد ؟ و باالاخره اینکه در نگاه آماری درحال حاضر جوانان و نوجوانان و کاربران اینترنتی در ایران در چه زمینه هایی چت می کنند؟ و موارد و موضوع های چت چگونه است ؟

اهمیت و ضرورت مسئله :

شاید به جرأت بتوان گفت ، موضوع ارتباط انسانی و رورابط مختلف اجتماعی و ارتباطی و انسانی و شفاهی و کتابی و تصویری و ... از موضوعات بسیار مهم موجود انسانی می باشد تا آنجا که جامعه شناسان و فلاسفه در این زمینه انسان را موجود اجتماعی نامیده اند ( محسنی،1368 )

اگر در ک نگاه کلی فرض را بر این قرار دهیم که چت عامل مخرب و ضایع کننده اختلاف و ارزشهای معنوی و انسانی است .

اگر فرض کنیم که چت باعث طغیان هیجان جنسی نسل نوجوانان و جوانان می گردد .

اگر فرض بدانیم که چت اساس نظم کارها و اداره امور تحصیل و اخلاقی و اجتماعی خانواده ها را به هم می ریزد .

اگر فرض کنیم که چت باعث انتقال و درونی شدن ارزشهای ناهنجار دینی و استحصال معنویات درونی و آلودگی شخصی جوانان به روابط نامشروع می گردد .

اگر چت باعث دریده شدن حریم عفت می گردد.

اگر چت باعث ضایع شدن و روابط و سلسله مراتب خانواده ها می گردد

در این صورت اهمیت و جایگاه چت و نحوۀ پرداختن به آن اهمیت پیدا می کند از همین منظر است که اهمیت و جایگاه وضرورت پرداختن به چت از هر نظر ارزش و اهمیت پیدا می کند.

اهداف تحقیق

هدف اصلی تحقیق حاضر این است که :

چت چیست ؟ و چه کارآیی دارد؟

اهداف جزئی و فرعی

  1. شناخت فرآیند علمی و فنی چیست
  2. بررسی محتوی چیست در زمینه های مختلف
  3. شناخت چت کردن
  4. تشخیص چت خوب و بد
  5. نحوۀ برقراری ارتباط چتی
  6. تاریخچه چیست
  7. ایران و چت کردن
  8. رابطه چت و ارزش ها
  9. جوانان و نوجوانان و چت
  10. وظایف و آینده نظارت و ارزشیابی چت از منظر علمی و مسئولیتی

سئوالات ویژه :

  1. چت چیست ؟
  2. چت از چه زمانی وارد فرهنگ ارتباط شده است
  3. چت گران شامل چه گروه ها و افرادی هستند ؟
  4. مباحث و گپ های چتی در چه زمینه هایی است
  5. آیا چت فقط شامل ارتباط عاطفی و جنسی است
  6. چت شامل تبادلات علمی هم هست
  7. چت شامل تبادلات اقتصادی هم است
  8. چت شامل تبادلات فرهنگ هم هست
  9. راه های برقراری ارتباط چتی چگونه است
  10. عمده فعالیت های چت در ایران شامل چه مباحثی است
  11. چت چه تأثیری در فرآیند زندگی عادی جوانان و نوجوانان دارد
  12. چت از چه نظر موجب زنش خانواده هاست
  13. راه های تصحیح و اصلاح چت چگونه است
  14. آینده چت و نظام چت گرایی چگونه است
  15. چت خوب و چت بد کدام است

فرضیه ها

 یزان استفاده پسران از دختران از چت بیشتر است

 راکندگی استفاده از موارد مختلف در پسران بیش از دختران است

 موارد علمی و تحقیقاتی دختران بیش از پسران به نظر می رسد

 در موارد ورزشی و دوستی پسران بیش از دختران چت می کنند

تعاریف واژه ها و اصطلاحات

کامپیوتر :دستگاهی است جدید و مدرن که علاوه بر توانایی در تحلیل و عملیات آماری و نیز توانایی هزاران کار در زمینه های نقشه کشی و گرافیک و عملیات حسابی و حافظۀ بسیار قوی در تحلیل داده های آماری بسیاری از عملیات مختلف را انجام می دهد و امروزه وسیلۀ خوبی برای مبادلات اطلاعاتی در زمینه چت است

سایت : مرکز ارائه خدمات کامپیوتری در انبوه استفاده از کامپیوتر در واحد ساختمانی خاص و اتصال به شبکه ماهواره ای خاص و تعریف شده است

چت گران : افرادی که با کامپیوتر و گوشی همراه و ...عمل چت در موضوعات مختلف انجام می دهند.

نوجوانان : حدود سنی 18-11 ساله اعم از دختران و پسران

جوانان : حدود سنی 28-18 ساله ها در ایران اعم از دختران و پسران

ابزارها :

ابزار مورد استفاده در چت و چتگرایی اغلب کامپیوتر از انواع گوناگون و سایت های اینترنتی و گوشی های همراه از نوع پیشرفته است که با تبادل پیام های مختلف صوتی و تصویری و کد دار در زمینه های مختلف با افراد آنا و نا آشنا چت می کنند.

در این تحقیق ابزار جمع آوری اطلاعات مثل سایر تحقیقات انحصار به پرسشنامه ندارد ، انحصار به مصاحبه نیست و انحصار به مشاهده پرونده افراد نمی باشد .

بلکه به شیوۀ خاص خود چت گران و با استفاده از تیم جوانان همکار محقق و حاضر شدن در سایت ها و مراکز خدماتی کامپیوتری و نیز حتی چت کردن و اطلاعات کلی از مدیران سایت ها و نیز آمار و ارقام از خود افرادی که حاضر به دادن اطلاعات بودن ، اطلاعات جمع آوری شده است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل دوم

پيشينه تحقيق

 

 

 

 

 

 

چت

طی دو سه سال اخیر کامپیوتر و بویژه اینترنت جایگاه خاصی را در نزد مردم ایران پیدا نموده است. می توان گفت کامپیوتر یکی از لوازم خانگی ضروری خانواده های ایرانی گشته است. امروزه کمتر خانواده ای را می یابیم که یک دستگاه کامپیوتر نداشته باشند یا آنکه در فکر تهیه یک کامپیوتر نباشند. در فرهنگ ایرانی وقتی پدیده ای واقع شود به میزان زیادی توسعه می یابد به طوری که همه را تحت تاثیر خود قرار می دهد. کامپیوتر در ابتدا و اینترنت پس از آن، پدیده هایی بودند که مردم ایران را تحت تاثیر قرار داده اند. بازار کامپیوتر رونق چشمگیری داشته است. ISP ها با انواع کارتهای اینترنت دسترسی کاربران را به اینترنت ،آسان کرده اند. اما آنچه مورد بحث این مطلب است پدیده ء کوچکی است که در بین این دو پدیده ( کامپیوتر و اینترنت) بوجود آمده است ، و آن پدیده ء چت می باشد. چت در لغت به معنای گفتگو می باشد و در لغت ما به معنای گفتگوی اینترنتی جا افتاده است. این پدیده با سرعت شگرفی در میان کاربران ایرانی توسعه یافته است . و بر اساس همان تعریف اولیه که در سطور بالا از فرهنگ ایرانی شد این پدیده نیز تقریبا کل مجموعه کاربران ایرانی را تحت تاثیر قرار داده است. آنچه مورد سوال است این است که کاربران

اینترنت از چت چه می خواهند؟ اصولا چت چه فوایدی دارد و چه ضررهایی می تواند برای کاربران اینترنت داشته باشد.

اینترنت یک دنیای مجازی است که امکاناتی بسیار فراتر از دنیای واقعی دارد. سایتهای مختلف اینترنتی با موضوعات گوناگون زمینه ای را برای کاربران فراهم کرده اند که درباره هر موضوعی که در دنیای حقیقی دستیابی به آن غیر ممکن یا سخت است به سادگی تحقیق کنیم. انواع موتور های جستجو امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهند که با تایپ یک یا چند کلمه و زدن یک دکمه به هر آنچه که می توان تصور نمود دستیابی داشته باشند. در اینترنت می توانیم با کسانی که هرگز آنها را ندیده ایم گفتگو کنیم. می توانیم به آخرین اخبار از تازه ترین اتفاقاتی که در سطح جهان رخ داده اند و یا حتی در حال رخ دادن هستند دسترسی داشته باشیم. نمونه بارز آن جنگ عراق که گزارش لحظه به لحظه آن در اینترنت منعکس می شد و یا همین المپیک آتن که نتایج آن همزمان با انجام مسابقات در سایت درج می شد. در اینترنت دیگران تنها مشخصاتی را از ما دارند که خودمان در اختیار آنها قرار می دهیم به همین جهت مردم و بویژه جوانان ترجیح می دهند موقعیت هایی را که در دنیای حقیقی به آنها دست نیافته اند در دنیای مجازی جستجو کنند . مثلا در دنیای مجازی می توان خود را انسان بسیار متشخصی معرفی نمود. مثلا چهره خود را با استفاده از نرم افزارهای چهره نگاری زیبا نشان دهیم. اصلا می توانیم عکس کسی دیگر را در پروفایل خود قرار دهیم. در بین سایتهای اینترنتی سرور یاهو در نزد ایرانیان محبوبترین سرور می باشد. با نصب نرم افزار یاهو مسنجر و زدن دکمه چت لیستی از اتاقهای گفتگو که بر اساس موضوع دسته بندی شده اند نمایش داده می شود کافی است یکی از روم ها ( اتاقها) را انتخاب کنیم تا به آن وارد شویم و با کاربرانی که در آن روم هستند گفتگو کنیم . در هر روم می توان با همه کاربران روم ویا با یکی به تنهایی گفتگو کرد. هر کاربر یک یا چند آی دی (شناسه کاربری) در یاهو دارد که با نام های مختلفی در یاهو چت کند. حتی ممکن است در یک آی دی جنسیت کاربر هم تغییر یابد و مثلا یک پسر خود را با یک اسم دخترانه معرفی کند. آ اس ال(ASL) اصطلاحی است که در اولین چت میان دو نفر مورد استفاده قرار می گیرد و به معنی سن و جنس و محل زندگی است.

محمود میاحی یکی از استادان دانشگاه و از کاربران حرفه ای اینترنت می باشد. او از کسانی هست که تاکنون یک بار هم چت نکرده است! نظر استاد میاحی درباره اینترنت و بویژه چت مثبت است: هر پدیده ای در ابتدا با یک ایده مثبت بوجود می آید حال اگر می بینیم که در ایران جنبه منفی آن بیشتر شده است دیگر تقصیر خود مردم است. در کل گفتگو کردن با کسانی که از ما دور هستند به نظر من بسیار خوب است. زمینه را برای آشنایی و تبادل فرهنگها فراهم می کند. می توانیم از نظرات کسانی که به آنها دسترسی نداریم در زمینه های مختلف آگاه شویم. وقتی گفتگو میان فرهنگها بیشتر شود آشنایی پدید می آید و بسیاری از مشکلات بشر حل می شود. در ایران بدلیل محدودیت های اجتماعی که وجود دارد متاسفانه شاهد هستیم که خیابان های شهرها مملو از جوانانی است که اوقات بیکاری خود را به قدم زدن بیهوده می گذرانند. حال اگر محیطی وجود داشته باشد که فارغ از هرگونه محدودیت سنی ، جنسی ، اجتماعی و ... بتوان حرف زد و نظر خود را بیان نمود، همه از آن استقبال می کنند. متاسفانه در ایران جوانان آنقدر تحت فشار بوده اند که وقتی این پدیده اعلام وجود کرد همه آن را بسرعت پذیرفتند و به سمت آن هجوم آوردند. برای همین فرهنگ چت فرصت نکرد که بدرستی در میان جوانان ایرانی جا بیافتدو همین باعث شده که شاهد استفاده نادرستی از چت در میان جوانان ایرانی باشیم.


مبلغ قابل پرداخت 16,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 192

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر  آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه ... ...

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

کتاب صوتی پاک زیستن - انجمن معتادان گمنام

کتاب صوتی پاک زیستن - انجمن معتادان گمنام

کتاب صوتی پاک زیستن انجمن معتادان گمنام NA   درباره کتاب: هر روزی که ما پاک زیسته و اصول روحانی بهبودی را تمرین می کنیم, حقایق بیشتری آشکار می گردند. اولین نسخۀ کتاب پاک زیستن در سال 1983 نوشته شد اما آغاز این پروژه حتی به پیش از این تاریخ نیز مربوط می گردد. این ... ...

دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار

دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار

عنوان کتاب: ترک آسان سیگار نویسنده: آلن کار مترجم: کاوس نویدان گوینده: علی همت مومیوند فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 17 حجم کل فایل ها: 100 مگابایت مدت زمان پخش: 9ساعت و 3 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی ترک آسان سیگار نوشته‌ی آلن کار، پرفروش‌ترین ... ...

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

عنوان کتاب: کلیدر (مجموعه کامل جلد 1 تا 10) نویسنده: محمود دولت آبادی گوینده: فیروزه غفوری پور فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 10 جلد کامل حجم کل فایل ها: 1560 مگابایت زبان: فارسی توضیحات: کتاب «کلیدر» نوشته محمود دولت آبادی است. کلیدرمشهورترین و بلندترین رمان ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

جامع ترین پکیج مخ زنی و جذب دختر

جامع ترین پکیج مخ زنی و جذب دختر

راه های مخ زنی دخترها   این دفعه با یک سری مطالب نو اومدم خدمتتون و قبل از هر چیز باید بگم که این مطلب هیچ ربطی به خانمها نداره لطفا حتی سعی نکنن یه کمش هم بخونن چون در پایان من جلوی دستتون نیستم که دمپایی به طرفم پرتاب کنید(کار دیگه از دستتون بر نمی یاد) برای همین ... ...

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج زبان اصلی متود صداسازی CVT: شامل کتاب 274صفحه ای به زبان انگلیسی + کتاب خانه صوتی (شامل 421 فایل صوتی برای مردان و 416 فایل صوتی برای زنان) + کتاب فارسی ترجمه شده (فقط دو فصل اول که پایه ای ترین مفاهیم این متود را تشکیل می دهند ترجمه شده است .)Complete Vocal ... ...

فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

دوره مربیگری c آسیا نخستین مدرک معتبری است که در AFC دارای اعتبار ویژه ای است و از نگاه این فدراسیون فردی به عنوان مربی شناخته میشود که مدرک این دوره مربیگری را اخذ کرده باشد .این دوره ،‌ توسط مدرسین تایید شده از این نهاد و طی آموزش دو هفته ای برگزار میشود و شرکت کنندگان در ... ...

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی)

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی)

کتاب  اسرار نشانه ها فهرست مطالب از نظر حقوقی دفینه چیست ؟ قبل از هر چیزی نشانه های دفینه را بشناسیم نشانه های دفینه چگونه رمز گشایی میشوند معانی آثار و علائم دفینه : درخت – بت خانواده – شیر – کوزه های خالی -اسب و اسب سوار – جای پا شکل چارق یا کفش – نماد دنده و ... ...

آموزش تصویری روش پژوهش پدیدارشناسی(ساده و کاربردی)

آموزش تصویری روش پژوهش پدیدارشناسی(ساده و کاربردی)

روش تحقیق پدیدارشناسی Phenomenology  هدف پژوهشگر از اجرای طرح تحقیق پدیدارشناسی آن است که معنی یک پدیده یا مفهوم مورد مطالعه را از نظر یک گروه افراد بررسی کند این روش جز روش های کیفی پژوهش بوده که به بررسی تجارب زیسته افراد در مورد یک پدیده خاص می پردازد لذا در این دوره ... ...

آموزش تصویری روش پژوهش گراندد تئوری(سریع-ساده و کاربردی)

آموزش تصویری روش پژوهش گراندد تئوری(سریع-ساده و کاربردی)

گراندد تئوری (نظریه زمینه ای) روشی است که برای اولین بار در سال 1967 توسط دو محقق به نام گلیزر و اشتراوس مطرح شده است. این روش منجر به ایجاد شکل معروفی از تحقیق و بررسی در حوزه های آموزش و پژوهش سلامت شده است. در این روش تاکید بر روی نسلی از نظریه مبتنی بر داده است . به ... ...

پاسخنامه سوالات معاد شناسی و مرگ آگاهی - در زندگی

پاسخنامه سوالات معاد شناسی و مرگ آگاهی - در زندگی

بسمه تعالی پاسخنامه سوالات معاد شناسی و مرگ آگاهی در زندگی سایت نهاد 7 جلسه باهم، سوالات ترم جدید   معرفی درس: در این درس حجت الاسلام مسعود عالی در 7 جلسه به آثار یاد مرگ در زندگی روزمره می پردازد موضوع این درس زندگی پس از مرگ است. استاد با گفتاری ساده و روان در این ... ...

دانلود نقشه اجرایی پل عابر پیاده ( مورد تایید سازمان راهداری) - اجرا شده در اکثر نقاط کشور

دانلود نقشه اجرایی پل عابر پیاده ( مورد تایید سازمان راهداری) - اجرا شده در اکثر نقاط کشور

*** دانلود نقشه های اجرایی سازه پل هوایی عابر پیاده به همراه جزئیات پل هوایی عابر پیاده در قالب یک فایل اتوکد قابل ارائه به سازمان مسکن و شهرسازی، سازمان راه داری و نظام مهندسی ***   در این مجموعه برای شما دتایل کم نظیر و ارزشمندی از نقشه های اجرایی سازه مربوط به پل ... ...

دانلود جزوه بیوشیمی بالینی (منابع علوم پایه)

دانلود جزوه بیوشیمی بالینی (منابع علوم پایه)

عنوان جزوه: بیوشیمی بالینی  (منابع علوم پایه) تعداد صفحات:109 فرمت جزوه:PDF توضیحات بیشتر در مورد جزوه : دانلود جزوه بیوشیمی بالینی که مربوط به دروس علوم پایه پزشکی می باشد. این جزوه در 109 صفحه آماده شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. لازم به ذکر است این جزوه اسکن ... ...

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب   کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب ناشر کتاب: (Schubert Verlag (2010 فایل PDF کتاب به زبان آلمانی و در 187 صفحه است. فایل PDF با بهترین کیفیت و با ... ...

دتایل اجرایی ژاکت فلزی - ژاکت فولادی (مقاوم سازی ستون بتنی) اتوکد dwg

دتایل اجرایی ژاکت فلزی - ژاکت فولادی (مقاوم سازی ستون بتنی) اتوکد dwg

در اینجا جزئیات اجرایی کمیاب از نحوه اجرا و نقشه های مقاوم سازی ستون بتنی با ژاکت فولادی را می توانید دانلود کنید... نقشه های دانلودی در فرمت فایل اتوکد dwg و قابل ویرایش هستند... شامل : دانلود دتایل اجرایی مقاوم سازی ستون بتنی با ژاکت فلزی نحوه اتصال بولت ها به ستون ... ...

کتاب معلم Nuevo prisma libro de profesor (A2)

کتاب معلم Nuevo prisma libro de profesor (A2)

دانلود کتاب معلم نوو پریسما آ2   فایل به صورت pdf با کیفیت خوب و برای راحتی در تدریس یا آموزش کتاب نوو پریسما A2  می باشد. کتاب Nuevo Prisma A2 با ساختار جدید بر اساس متد قبلی این مجموعه جهت فراگیری زبان اسپانیایی ویژه بزرگسالان توسط انتشارات Editorial Edinumen به چاپ ... ...

محاسبه وزن الکترود نسبت به سایز و ضخامت لوله

محاسبه وزن الکترود نسبت به سایز و ضخامت لوله

به نام خدا سلام این یک فایل اکسل میباشد که محاسبه وزن الکترود و وزن فیلر نسبت به سایز و ضخامت لوله را محاسبه میکند ، و بسیار دقیق میباشد و  چندین بار امتحان شده ، روش کار بسیار ساده هستش سایز لوله رو انتخاب کرده و بعد ضخامت لوله و یا همون اسکیجول و جنس لوله که کربن هست ... ...

نمونه سوالات انباردار رشته حسابداری فنی حرفه ای | کاردانش با جواب

نمونه سوالات انباردار رشته حسابداری فنی حرفه ای | کاردانش  با جواب

این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان  فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد  مجموعه شامل 4 فایل PDF با بیش از 120 سوال به همراه جواب می باشد قسمتی از محتوای فایل جهت بررسی شما پیش از خرید در زیر نمایش داده ... ...

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

  این محصول آپدیت شد تاریخ 1400/03/16  اضافه شدن ویدیوی جدید بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد اینترنتی سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی معروف و کمیاب شیوه لاکپشت ها

کتاب صوتی معروف و کمیابِ شیوه لاکپشت ها (روشهای اسرار آمیزی که افراد عادی را به معامله گرانی افسانه آیی تبدیل میکند .)تألیف : کورتیس ام .فیثترجمه : زینب آذریان‌؛ رضا دلیریاناین اثر که نام اصلی آن way of the turtle است کتابی فوق العاده در زمینه معامله گری است که با خواندن آن ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما