فروشگاه جامع خرید پروژه و مقاله آماده دانشجویی

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 468
  • بازدید دیروز : 891
  • بازدید کل : 2963384

آمار بازدید سایت

پیوند ها

213 دانلود تحقیق: بررسی ارتباط و تاثیر اعتماد به نفس و خود باوری بر پیشرفت شغلی – همراه با نمونه موردی


فرمت فایل: ورد Word و قابل ویرایش

تعداد صفحات: 121

 

 

هر کسی از شروع انجام یک کار تا به پایان رساندن آن یعنی از زمانی که هیچ مهارتی در آن ندارد تا زمانی که مهارت کافی کسب کند باید به خود اعتماد داشته باشد. این معنای واقعی از اعتماد به نفس است. گاهی اوقات بسیاری از ما اعتماد به نفس را با واژه دیگری که معنای چندان مثبت و خوشایندی ندارد اشتباه می گیریم و آن واژه غرور و منیت است. اعتماد به نفس و خودباوری هرگز با غرور و منیت و خود بزرگ بینی یکی نیست. اعتماد به نفس به این معنا است که خودتان را باور کنید و غرور منیت آن است که بخواهید به دیگران ثابت کنید که از آنها بهتر و برترید . از نظر «باربارا» اعتماد به نفس همان تصمیم ، شروع ، پرداخت بها و اعتماد به خود و ادامه دادن تا پایان است.

اعتماد به نفس واقعی نتیجه باور قلبی و درونی شما به تواناییها و قابلیتهایمان است. و این باور که هر کاری را بخواهید می توانید انجام دهید. اعتماد به نفس راستین آن است که در هر سه زمینه «رفتاری قابلیت و توانایی در عمل کردن و انجام دادن کارها احساسی توانایی در تسلط و به کنترل در آوردن احساس و عواطف و معنوی که مهمترین است و همانا اعتماد و ایمان به جهان هستی و کل آفرینش موجودات است» مهارت داشته باشد . دست یابی به اعتماد به نفس بالا به معنای افزایش اعتماد به نفستان در هر سه بخش رفتاری، احساسی و معنوی است تا زندگی متعادل و قدرتمندی داشته باشد اعتماد به نفس در هر کس تصویری است که او از خود دارد تصویری که یک شبهحاصل نشده است و لذا یک شبه از بین نمی رود و ما می خواهیم درباره اهمیت اعتماد به نفس و خود باوری در مورد پیشرفت شغلی بپردازیم که آیا اعتماد به نفس و خود باوری نقشی در پیشرفت افراد بازی می کند. « دکتر باربارادی آنجلیس»(اعتماد به نفس ،ناشر سرچشمه پاکان ،همکار ندای الهی 89)

اهداف تحقیق

هدف کلی : شناخت میزان اعتماد به نفس و خود باوری در پیشرفت شغلی افراد

هدف جزئی : بررسی میزان تسلط افراد بر حوزه شغلی و تاثیر آن بر موفقیت

بررسی میزان تخصص افراد بر حوزه شغلی و تاثیر آن بر موفقیت

سوالات تحقیق

1- چه تفاوتی بین اعتماد به نفس و خود باوری بین زن و مرد وجود دارد ؟

2- آیا رابطه بین سطح تحصیلات و میزان اعتماد به نفس وجود دارد؟

3- آیا بین سن زنان و مردان و میزان اعتماد به نفس و خود باوری در پیشرفت شغلی رابطه وجود دارد؟

فرضیه های تحقیق

1- بین اعتماد به نفس و خودباوری و پیشرفت شغلی افراد رابطه وجود دارد.

2- بین اعتماد به نفس و افزایش درآمد رابطه وجود دارد.

3- بین اعتماد به نفس و خلاقیت شغلی رابطه وجود دارد.

4- بین اعتماد به نفس و خودباوری افراد و میزان تحصیلات آنها رابطه وجود دارد.

5- بین اعتماد به نفس در بین زنان و مردان رابطه وجود دارد .

 

 

تعاریف عملیاتی

اعتماد به نفس : اعتماد به نفس یعنی دیدن خود به عنوان فردی توانا با کفایت، دوست داشتنی و منحصر به فرد به تعبیر دیگر اعتماد به نفس یعنی آن احساس و شناختی که از توانایی ها و محدودیت های بیرونی و درونی خود دارید . www.hegmatane.org

اعتماد به نفس نگرش و رویکردی است که زندگی شما را به سوی موفقیت انگیزه و امکانات جدید هدایت می کند.«پل مکنا»(اعتماد به نفس سریع انتشارات سیمای دانش )

نا برای سلامت روانی خود نیاز به احساس اعتماد به نفس مثبت و قوی داریم بنابراین برای برخورداری از اعتماد به نفس انسان نیاز دارد که از احترام و شان اجتماعی مطلوب و نگرش مثبت خویشتن بهره مند باشد. «مازلو» (اختلالات یادگیری انتشارات دانشگاه پیام نور)

خودباوری : هر فردی یک عقیده مخصوص و تصور ذهنی از وضع خود دارد و به طریقی آنرا در ذهن خود منعکس می کند. این تصویر ذهنی بر اثر تجارب شخصی و دنیای خارج از ذهن فرد ایجاد می شود. و به تدریج یک نظریه ثابت و پایدار از محیط شخص خود و ارتباط خود با محیط به دست می آورد. و بر اساس آن مسایل زندگی را ارزیابی می کند و برای مقابله با آنها به کوشش می پردازد و شاید مهمترین مطلب درباره خود را بر آن اساس مطرح کند که اصطلاحا به آن خود باوری می گویند.

(بررسی عوامل مرتبط با افزایش عزت نفس و خودباوری دانش آموزان دختر دوره متوسطه استان اردبیل)

خود باوری

ناتانیل براندن خود باوری را اعتقاد به توانایی خود در تفکر و مقابله با چالشهای اساسی زندگی ، اطمینان به حقوق خود برای شادبودن ، احساس ارزشمندی ، شایستگی و توانایی در ابراز نیازها و خواسته های خود و لذت بردن از تلاشهای خود تعریف کرده است .

فصل دوم «ادبیات تحقیق»

1- مقدمه

2- دیدگاهها(الف: داخلی- ب: خارجی)

3- تحقیقات انجام شده ( الف: داخلی – ب: خارجی)

مقدمه

فص دوم این تحقیق به پیشینه و مباحث نظری و نیز پژوهش های انجام یافته اختصاص داده شده است . و به 2 بخش اساسی تقسیم گردیده ابتدا بحث در باره ی دیدگاههای نظری (داخل و خارج) از کشور و مروری بر پژوهش های پیشین به طور جداگانه در دو قسمت تحقیقات انجام شده درداخل کشور و تحقیقات انجام شده در خارج از کشور .

تحقیقات داخل کشور پیشینه تحقیق

1- تحقیق که توسط دکتر حسین شک کن و دکتر فریبا حافظی ، اعضا هیئت علمی دانشگاه های شهر اهواز در مورد بررسی رابطه خشنودی شغلی و عملکرد شغلی با توجه به متغییر تعدیل کنند. عزت نفس عزت نفس انجام شد رابطه بین دو متغییر بررسی شد که هدف اصلی بررسی بخشی از نظریه خود هماهنگی کورمن 1977 بود. نمونه پژوهش متشکل از تمام کارکنان شبکه های آبیاری کرخه و شاوور شهرستان اهواز با حجم و نمونه 149 نفر است که 148 نفر مرد و 1 نفر زن بودند. فرضیه های پژوهش عبارتند از اینکه 1- در افراد با عزت نفس پایین ، میان خشنودی شغلی و عملکرد شغلی رابطه مثبت وجود دارد. 2- در افراد با عزت نفس بالا میان خشنودی شغلی و عملکرد شغلی رابطه ای وجود دارد.

برای آزمون فرضیه ها از ضریب هبستگی پیرسون استفاده شده است و نمونه تحقیق متشکل از دو گروه کارگران مهندسان و مدیران است، نتایج حاکی از آن است که در افراد با عزت نفس بالا در گروه کارگران مهندسان ، مدیران ، میان خشنودی شغلی و عملکرد رابطه ای وجود ندارد.

در گروه کارگران با عزت نفس پایین ، میان خشنودی شغلی و عملکرد رابطه ای مثبت و معنی دار وجود دارد ولی در گروه مهندسان مدیران رابطه ای وجود ندارد به طور کلی نتایج تحقیق در افراد با عزت نفس بالا در تمام گروهها با یافته های پژوهش کورمن(1977) مطابقت می کند. اما نتایج تحقیق در افراد با عزت نفس پایین، تننها در گرو کارگران با یافته های کورمن (1977) همسو است.

2- تحقیقی که توسط دکتر شهلا البرزی و نادره سمرابی درباره بررسی ارتباط میان ابعاد هویت و عزت نفس گروهی از نوجوانان دختر و پسر عادی و بزهکار شهر شیراز انجام شد، رابطه بین این متغیر ها با هم بررسی شد. نمونه آماری این پژوهش را 80 نفر از نوجوان دختر پسر 14 تا 18 ساله و بزهکار شهر شیراز تشکیل می دهند. در این پژوهش از دو ابزار استفاده شده است. 1-پرسشنامه فرآیند هویت خود (EIPO)و 2-مقیاس عزت نفس کوپر اسمیت.

نتایج این پژوهش نشان داد که بین هویت و عزت نفس همبستگی معنی داری وجود دارد. نتایج تحقیقات نشان داد که تفاوت معنا داری میان دو گروه عادی و بزهکار در میزان عزت نفس وجود نداشت . تاثیر جنسیت نیز بر عزت نفس مورد بررسی قرار گرفت که در متغیر عزت نفس در یگروه بزهکار دختران و گروه عادی پسرلن،عزت نفس بیشتری وجود دارد.

(بررسی عوامل موثر بر عزت نفس دانشجویان، مریم واثق، 85-1384)

3- در تحقیقی که توسط مرکز تحقیقات آموزش و پرورش مازندران تحت عنوان بررسی ارتباط بین خویشتن پنداری و رضایت شغلی معلمان انجام گرفت به این نتیجه رسیدند که بین خویشتن پنداری و رضایت شغلی معلمان رابطه وجود دارد و همچنین تفاوت معنی داری بین خویشتن پنداری معلمان زن و مرد مشاهده نشده. در این تحقیق تفاوت معنی داری بین معلمان دارای مدرک تحصیلیمختلف مشاهده گردید. به این معنی که خویشتن پنداری معلمان دارای مدرک تحصیلی بالا بیشتر از معلمان دارای مدرک تحصیلی پائین است.

4- ابراهیمی، قوام و دلاور، علی (1370) بین سه مفهوم حمایت اجتماعی، عزت نفس و منبع کنترل در بین دانشجویان تهران همبستگی مثبت و معنی داری به دست آوردند.

5- نیکو ، سوسن (1375) در تحقیق تحت عنوان رابطه بین خویشتن پنداری و رضایت شغلی دبیران دبیرستان های بوشهر ، به این نتیجه رسید که جنسیت، سن ، میزان تحصیلات ، سطح درآمد و سابقه کار با سطح خویشتن پنداری معلمان رابطه معنی داری ندارد.

6- عرفانی، نصرا (1374) در تحقیق تحت عنوان رابطه تجارب موفق و نا موفق تحصیلی با عزت نفس دانش آموزان همبستگی معنی داری بین عزت نفس و جنسیت آزمودنی ها یافت نگردید.

(بررسی میزان عزت نفس معلمان شاغل در مدارس ابتدایی شهری استان کردستان در سال تحصیلی 79-78 ، غلامرضا اسفندیاری)

7- ارسطوئی، ایرانی (1372) طی پژوهشی دریافتند که میزان خود پنداره دانش آموزان موفق از میزان خود پنداره دانش آموزان نا موفق بیشتر است.

8- بیابانگرد (1370) طی پژوهشی که به پایان رساند دریافت که بین مفاهیم منبع کنترل عزت نفس و پیشرفت تحصیلی رابطه معنی داری وجود دارد .

9- احسانی (1371) در پژوهشی که تحت عنوان بررسی عزت نفس و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان انجام داد . ملاحظه نمود که بین میزان عزت نفس دانش آموزام دختر و پسر تفاوت معنی داری وجود ندارد . اما بین عزت نفس دانش آموزان پسر که سابقه مردودی داشتند عزت نفس مثبت معنی داری وجود دارد . بطوریکه دانش آموزان پسر که سابقه مردودی داشتند از عزت نفس کمتری نسبت به دانش آموزان که سابقه مردودی نداشتند برخوردارند .

10- افتخاری (1373) تحقیقی تحت عنوان بررسی میزان همبستگی عزت نفس و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر به انجام رساند . وی از طریق محاسبه همبستگی بین نمرات عزت نفس و میانگین سه ترم تحصیلی دانش آموزان دریافت که رابطه مثبتی در حد3 درصد بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی وجود دارد .

( مقایسه عزت نفس دو گروه دانش آموزان موفق و ناموفق دبیرستاه های شهرستان اردبیل با بالا بردن عزت نفس در گروه های ناموفق رضا یوسفی 75-74 )

« پایان نامه کارشناسی ارشد»

11- در تحقیقی که آقا ملکی (1376) به منظور بررسی رابطه شیوه های فرزند پروری و عزت نفس دانش آموزان پسر دوره متوسط قائم شهر انجهم داده دریافت که بین رفتار دموکراتیک والدین و عزت نفس رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد اما در مورد رفتار مستبدانه والدین نتایج عکس بود.

12- محیایی (1374) با بررسی رابطه عزت نفس و افسردگی در دانش آموزان فاقد و واجد پدر دبیرستان های زلزله زده رودبار به این نتیجه رسید که بین عزت نفس و افسردگی رابطه معکوس وجود دارد و با افزایش یکی دیگری کاهش می یابد .

13- مقایسه عزت نفس دو گروه دانش آموزان موفق و ناموفق دبیرستانی عنوان پژوهش یوسفی (1375) است که به این نتیجه دست یافت که دانش آموزان موفق به طور کلی از عزت نفس بالاتری نسبت به دانش آموزان ناموفق برخوردارند . همچنین دانش آموزان ناموفق پسر نسبت به دانش آموزان ناموفق دختر از عزت نفس بالاتری برخوردارند. اما بین عزت نفس دانش آموزان موفق دختر وپسر تفاوت معنی داری وجود ندارد .

14- پژوهشی توسط بیابانگرد (1369) تحت عنوان بررسی رابطه مفاهیم منبع کنترل عزت نفس و پیشرفت تحصیلی پسران سال سوم دبیرستاه های شهر تهران در سال تحصیلی 70-69 انجام گرفته است جامعه در این پژوهش کلیه دانش آموزان سال سوم دبیرستان های شهر تهران است که در سال تحصیلی 70-69 مشغول به تحصیل می باشد .

نمونه پژوهش 230 نفر از دانش آموزان پسر سال سوم دبیرستان های شهر تهران است که به شیوه ی تصادفی انتخاب شده اند عین منبع کنترل و پیشرفت تحصیلی از نظر آماری همبستگی معنی داری وجود دارد وبالاخره بین عزت نفس و پیشرفت تحصیلی از نظر آماری همبستگی وجود دارد .


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 210

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

كسب درآمد اينترنتي روزانه حداقل100هزار تومان تضميني

⚡ این پکیج دربهمن سال 1402 آپدیت شد⚡ ✨ با پول یک چیپس و پفک صاحب کسب و کار پردرآمد شوید✨ فقط تا مدت محدود سلام دوست خوبم اگه از زندگي و كارت رضايت نداري.. اگه از وضعيت روحي و بي پولي خسته شدي.. اگه احساس ميكني هميشه تو تمامي كارها بازنده اي و اعتماد به نفس پاييني ... ...

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

پکیج حرفه ای کسب درآمد میلیونی ( تضمینی و تست شده)

بسم الله الرحمن الرحیم ✓آپـدیـت جـدیـد فروردین مـاه ۱۴۰۳✓  **کسب درآمد از اینترنت روزانه تا ۲/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان تضمینی و تست شده** ☆☆آموزش صفر تا صد کسب درآمد اینترنتی بالای ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، ۱۰۰%حلال شرعی، کاملاً واقعی و ... ...

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

راهنمای پین اوت صفحه آمپر و قطعات الکترونیکی و انزکتوری خودرو

یکی از مراحل عیب یابی و رفع عیب سیستم های الکتریکی و الکترونیکی خودرو، شناخت محل دقیق پایه ها و تست سیم و یا قطعه مربوطه می باشد بدین منظور تعمیرکاران از کتابچه ها و نقشه های متعددی استفاده می کنند در اختیار داشتن چنین نقشه هایی نیازمند صرف هزینه و مطالعه کتابهای تعمیراتی ... ...

دانلود درسنامه قلب نعمتی پور

دانلود درسنامه قلب نعمتی پور

  مشخصات نام کامل کتاب درسنامه: بیماری های قلب و عروق توضیحات بیشتر: از سری منابع اصلی دستیاری و...  حاوی 36 فصل مولف: دکتر ابراهیم نعمتی پور و با همکاری اساتید دانشگاه های علوم پزشکی کشور تعداد صفحات: 614 فرمت: PDF پی دی اف زبان: فارسی کیفیت: بسیار عالی سال ... ...

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11) (دانش یاران)

دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم (11)   دانلود طرح لایه باز اعلامیه ترحیم لطفا جهت دانلود فایل عملیات خرید را انجام دهید توجه داشته باشید بعد از اتمام خرید فایل در دو نسخه قابل دانلود می باشد 1- دانلود فایل از لینک 2 - دانلود فایل ازایمیل وارد شده توسط شما در صورت به ... ...

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه

دانلود نمونه سوالات کارشناس امور زمین با پاسخنامه قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به همراه جزوه + خلاصه نکات قانون ضوابط واگذاری اراضی ملی و دولتی به همراه جزوه + خلاصه نکات به همراه نکات مهم و ... ...

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف

دانلود کتاب صوتی اندازگیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر سیف با فرمتmp3  کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی از دکتر علی اکبر سیف یکی از کتاب هایی است که شما را با مفاهیم و اصطلاحات مهم حوزه های سنجش اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی آشنا می کند .دانشجویان و اساتید و ... ...

دانلود نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود  نمونه سوالات تستی مهارتهای هفتگانه icdl

دانلود pdf رایگان نمونه سوالات icdl با جواب، برای داوطلبانی که به دنبال آمادگی برای آزمون icdl هستند، بسیار مفید است. این فایلها حاوی بیش از 1500 سوال در موضوعات مختلفی از جمله کار با ویندوز، صفحه‌آرایی، اکسل، اکسس و… است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. ... ...

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود "کتاب صدای خود را آزاد کنید"pdf+فایلهای تمرینی

دانلود کتاب"صدای خود را آزاد کنید" نوشته : راجر لاو pdf+فایلهای صوتی تمرینی همراه کتاب با یادگیری تکنیکهای ساده راجر لاو هر کسی می تواند صاحب صدایی قوی برای صحبت کردن و صوتی زیبا برای خواندن شود. او با نظریه انقلابی و ارائه مفهوم صدای میانی،شما را به دنیای جدیدی از ... ...

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

آموزش کامل گنج یابی در ایران (پکیچ دفینه و زیرخاکی مشک آبادی)

تمام اطلاعات و منابع مهم گنج یابی و دفینه یابی به زبان فارسی در این مجموعه موجود است. دانلود بزرگترین مجموعه آموزش کامل گنج یابی و نشانه های دفینه (پکیج دفینه و زیرخاکی مشک آبادی) مجموعه بزرگ و کم نظیر  آموزش کامل گنج یابی در ایران، اولین کامل ترین پکیچ گنج یابی و نشانه ... ...

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

نرم افزار اندروید دیکشنری آلمانی به آلمانی لانگنشایت برای خارجی زبان ها ( Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache )

Langenscheidt Großwörterbuch Deutsch als Fremdsprache   اگر با زبان آلمانی سرو کار دارید و تحقیق کرده باشید، حتما اسم موسسه Langenscheidt را شنیده اید. این دیکشنری که تقریبا تمام دبیران زبان آلمانی به بی نظیر بودن این دیکشنری هم عقیده هستند، دارای یکی از گسترده ترین دایره ... ...

دانلود جزوه حقوق مدنی استاد شعبانی

دانلود جزوه حقوق مدنی استاد شعبانی

جزوه عالی حقوق مدنی آماده برای دانلود استاد: دکتر شعبانی سال: 1400 تعداد صفحات: 453 فرمت: پی دی اف pdf کیفیت: عالی حجم: 92.5 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): تایپی   ... ...

کتاب صوتی پاک زیستن - انجمن معتادان گمنام

کتاب صوتی پاک زیستن - انجمن معتادان گمنام

کتاب صوتی پاک زیستن انجمن معتادان گمنام NA   درباره کتاب: هر روزی که ما پاک زیسته و اصول روحانی بهبودی را تمرین می کنیم, حقایق بیشتری آشکار می گردند. اولین نسخۀ کتاب پاک زیستن در سال 1983 نوشته شد اما آغاز این پروژه حتی به پیش از این تاریخ نیز مربوط می گردد. این ... ...

دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار

دانلود کتاب صوتی ترک آسان سیگار

عنوان کتاب: ترک آسان سیگار نویسنده: آلن کار مترجم: کاوس نویدان گوینده: علی همت مومیوند فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 17 حجم کل فایل ها: 100 مگابایت مدت زمان پخش: 9ساعت و 3 دقیقه زبان: فارسی توضیحات: کتاب صوتی ترک آسان سیگار نوشته‌ی آلن کار، پرفروش‌ترین ... ...

جامع ترین پکیج مخ زنی و جذب دختر

جامع ترین پکیج مخ زنی و جذب دختر

راه های مخ زنی دخترها   این دفعه با یک سری مطالب نو اومدم خدمتتون و قبل از هر چیز باید بگم که این مطلب هیچ ربطی به خانمها نداره لطفا حتی سعی نکنن یه کمش هم بخونن چون در پایان من جلوی دستتون نیستم که دمپایی به طرفم پرتاب کنید(کار دیگه از دستتون بر نمی یاد) برای همین ... ...

فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

فایل دروس تئوری و عملی کلاس مربیگری درجه C فوتبال آسیا

دوره مربیگری c آسیا نخستین مدرک معتبری است که در AFC دارای اعتبار ویژه ای است و از نگاه این فدراسیون فردی به عنوان مربی شناخته میشود که مدرک این دوره مربیگری را اخذ کرده باشد .این دوره ،‌ توسط مدرسین تایید شده از این نهاد و طی آموزش دو هفته ای برگزار میشود و شرکت کنندگان در ... ...

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون و پرورش نیروهای درون

پکیج آموزش فعالسازی انرژی درون که به شما فعال کردن چاکرا ، کندالینی ، انرژی درمانی ، قدرت پرانا و خیلی آموزش های فوق العاده دیگر که در ادامه معرفی خواهند شد آموزش داده خواهد شد. شما با دو کتاب "انرژی درون" با 500 صفحه و "پرورش نیروهای درون" با 150 صفحه می باشند آشنا خواهید ... ...

آموزش تصویری روش پژوهش پدیدارشناسی(ساده و کاربردی)

آموزش تصویری روش پژوهش پدیدارشناسی(ساده و کاربردی)

روش تحقیق پدیدارشناسی Phenomenology  هدف پژوهشگر از اجرای طرح تحقیق پدیدارشناسی آن است که معنی یک پدیده یا مفهوم مورد مطالعه را از نظر یک گروه افراد بررسی کند این روش جز روش های کیفی پژوهش بوده که به بررسی تجارب زیسته افراد در مورد یک پدیده خاص می پردازد لذا در این دوره ... ...

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

دانلود کتاب صوتی کلیدر (مجموعه کامل)

عنوان کتاب: کلیدر (مجموعه کامل جلد 1 تا 10) نویسنده: محمود دولت آبادی گوینده: فیروزه غفوری پور فرمت فایل ها: mp3 تعداد فایل ها: 10 جلد کامل حجم کل فایل ها: 1560 مگابایت زبان: فارسی توضیحات: کتاب «کلیدر» نوشته محمود دولت آبادی است. کلیدرمشهورترین و بلندترین رمان ... ...

آموزش تصویری روش پژوهش گراندد تئوری(سریع-ساده و کاربردی)

آموزش تصویری روش پژوهش گراندد تئوری(سریع-ساده و کاربردی)

گراندد تئوری (نظریه زمینه ای) روشی است که برای اولین بار در سال 1967 توسط دو محقق به نام گلیزر و اشتراوس مطرح شده است. این روش منجر به ایجاد شکل معروفی از تحقیق و بررسی در حوزه های آموزش و پژوهش سلامت شده است. در این روش تاکید بر روی نسلی از نظریه مبتنی بر داده است . به ... ...

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج صداسازی متود CVT

پکیج زبان اصلی متود صداسازی CVT: شامل کتاب 274صفحه ای به زبان انگلیسی + کتاب خانه صوتی (شامل 421 فایل صوتی برای مردان و 416 فایل صوتی برای زنان) + کتاب فارسی ترجمه شده (فقط دو فصل اول که پایه ای ترین مفاهیم این متود را تشکیل می دهند ترجمه شده است .)Complete Vocal ... ...

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی)

دانلود pdfکتاب اسرار نشانه ها ( کاملترین کتاب الکترونیکی مرجع رمز گشایی علائم و نشانه ها ۱۶۲ صفحه رنگی pdf به زبان فارسی)

کتاب  اسرار نشانه ها فهرست مطالب از نظر حقوقی دفینه چیست ؟ قبل از هر چیزی نشانه های دفینه را بشناسیم نشانه های دفینه چگونه رمز گشایی میشوند معانی آثار و علائم دفینه : درخت – بت خانواده – شیر – کوزه های خالی -اسب و اسب سوار – جای پا شکل چارق یا کفش – نماد دنده و ... ...

دانلود نقشه اجرایی پل عابر پیاده ( مورد تایید سازمان راهداری) - اجرا شده در اکثر نقاط کشور

دانلود نقشه اجرایی پل عابر پیاده ( مورد تایید سازمان راهداری) - اجرا شده در اکثر نقاط کشور

*** دانلود نقشه های اجرایی سازه پل هوایی عابر پیاده به همراه جزئیات پل هوایی عابر پیاده در قالب یک فایل اتوکد قابل ارائه به سازمان مسکن و شهرسازی، سازمان راه داری و نظام مهندسی ***   در این مجموعه برای شما دتایل کم نظیر و ارزشمندی از نقشه های اجرایی سازه مربوط به پل ... ...

دانلود جزوه بیوشیمی بالینی (منابع علوم پایه)

دانلود جزوه بیوشیمی بالینی (منابع علوم پایه)

عنوان جزوه: بیوشیمی بالینی  (منابع علوم پایه) تعداد صفحات:109 فرمت جزوه:PDF توضیحات بیشتر در مورد جزوه : دانلود جزوه بیوشیمی بالینی که مربوط به دروس علوم پایه پزشکی می باشد. این جزوه در 109 صفحه آماده شده است و کیفیت بسیار بالایی دارد. لازم به ذکر است این جزوه اسکن ... ...

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب

کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب   کتاب آموزش زبان آلمانی A-Grammatik به همراه پاسخ نامه و فایل های صوتی کتاب ناشر کتاب: (Schubert Verlag (2010 فایل PDF کتاب به زبان آلمانی و در 187 صفحه است. فایل PDF با بهترین کیفیت و با ... ...

کتاب معلم Nuevo prisma libro de profesor (A2)

کتاب معلم Nuevo prisma libro de profesor (A2)

دانلود کتاب معلم نوو پریسما آ2   فایل به صورت pdf با کیفیت خوب و برای راحتی در تدریس یا آموزش کتاب نوو پریسما A2  می باشد. کتاب Nuevo Prisma A2 با ساختار جدید بر اساس متد قبلی این مجموعه جهت فراگیری زبان اسپانیایی ویژه بزرگسالان توسط انتشارات Editorial Edinumen به چاپ ... ...

محاسبه وزن الکترود نسبت به سایز و ضخامت لوله

محاسبه وزن الکترود نسبت به سایز و ضخامت لوله

به نام خدا سلام این یک فایل اکسل میباشد که محاسبه وزن الکترود و وزن فیلر نسبت به سایز و ضخامت لوله را محاسبه میکند ، و بسیار دقیق میباشد و  چندین بار امتحان شده ، روش کار بسیار ساده هستش سایز لوله رو انتخاب کرده و بعد ضخامت لوله و یا همون اسکیجول و جنس لوله که کربن هست ... ...

دتایل اجرایی ژاکت فلزی - ژاکت فولادی (مقاوم سازی ستون بتنی) اتوکد dwg

دتایل اجرایی ژاکت فلزی - ژاکت فولادی (مقاوم سازی ستون بتنی) اتوکد dwg

در اینجا جزئیات اجرایی کمیاب از نحوه اجرا و نقشه های مقاوم سازی ستون بتنی با ژاکت فولادی را می توانید دانلود کنید... نقشه های دانلودی در فرمت فایل اتوکد dwg و قابل ویرایش هستند... شامل : دانلود دتایل اجرایی مقاوم سازی ستون بتنی با ژاکت فلزی نحوه اتصال بولت ها به ستون ... ...

پاسخنامه سوالات معاد شناسی و مرگ آگاهی - در زندگی

پاسخنامه سوالات معاد شناسی و مرگ آگاهی - در زندگی

بسمه تعالی پاسخنامه سوالات معاد شناسی و مرگ آگاهی در زندگی سایت نهاد 7 جلسه باهم، سوالات ترم جدید   معرفی درس: در این درس حجت الاسلام مسعود عالی در 7 جلسه به آثار یاد مرگ در زندگی روزمره می پردازد موضوع این درس زندگی پس از مرگ است. استاد با گفتاری ساده و روان در این ... ...

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

کسب درآمد اینترنتی 300000 تومان در خانه در کمتر از 30 دقیقه

  این محصول آپدیت شد تاریخ 1400/03/16  اضافه شدن ویدیوی جدید بسم الله الرحمن الرحیم کسب درآمد اینترنتی سلام در دنیای اینترنت خیلی از آدم ها هستند که دوست دارند کسب درآمد کنند و به خیلی چیزها و ایده ها فکر میکنند . همه ما دوست داریم در کمترین زمان بهترین درآمد را داشته ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما